Loading

Alaniitynkatu 5, Lappeenranta

010 504 3700

lappeenranta@as-huolto.fi

Ma-Pe 07:30-16:30

Ma-Pe 07:30-16:30
Varaa huoltoaika 010 504 3700
Alaniitynkatu 5, Lappeenranta

Sopimusehdot

TOIMITUS-/ SOPIMUSEHDOT

As-Huolto Oy, y-tunnus 0875376-0 (myöhemmin myyjä), myy varaosia ja tarjoaa korjaus- ja huoltopalveluita kuluttajille ja yrityksille. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen muutoksiin ja muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman erillistä ilmoitusta. Jättäessään tilauksen ja/tai tarjouspyynnön asiakas hyväksyy kiistattomasti myyjän sopimusehdot. Muita tilaus/- sopimusehtoja ei noudateta näiden ollessa ristiriidassa Myyjän sopimusehtojen kanssa. Jättäessään tilauksen ja/tai tarjouspyynnön asiakas hyväksyy myyjän sopimusehdot tässä sopimuksessa esitetyllä tavalla. Myyjän korvausvastuu rajoittuu aina näiden sopimusehtojen sisältöön. Tuotevirhevastuu rajoittuu mahdolliseen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä. Myyjä ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos se kohtaa ylivoimaisen esteen, jota se ei voi kohtuudella voittaa. Myyjä ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle ylivoimaisen esteen kohdalla aiheutuvaa vahinkoa tai kustannuksia, ja on tällöin oikeutettu purkamaan sopimuksen.

TUOTTEET JA TUOTEHINNAT
Tuotehinnat ilmoitetaan pääsäätöisesti asiakkaalle arvonlisäverollisena, ellei asiakas toisin halua.
Selvästi hintavirheellistä tuotetta ei myydä selvästi alempaan / virheelliseen hintaan.

MAKSUTAVAT
Ensisijaisesti työ maksetaan korttimaksulla toimitusta vastaan, kuluttaja-asiakas voi saada Resurs Bankin kautta laskun. (käteinen ei käy maksutapana alkaen 1.1.2021). Laskuttamisen mahdollisuus tulee asiakkaan toimesta selvittää ennen työn aloittamista. Yritysasiakkaat voivat pyytää ennen työn suorittamista laskutusoikeutta (lasku 7 pv), myyjä voi evätä yrityksen laskutusoikeuden syytä ilmoittamatta. Lähetämme ja vastaanotamme vain sähköisiä laskuja. Myyjän käyntiosoitteessa on mahdollista maksaa yleisimmillä Suomalaisilla pankki- ja luottokorteilla.

TYÖN TILAAMINEN
Tuotteet ja palvelut voi tilata paikallisesti sopimuksen mukaan, puhelimitse, sähköpostitse, tai nettiajanvarauksella myyjän verkkosivuilta. Tilatessasi verkkosivujen kautta edellytämme sinun tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitus- ja sopimusehtoihin. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Kustannusarvion sekä tarjouksen voimassaolo on ilmoitettu kustannusarvioon / tarjoukseen, ja jos siitä ei ole erikseen ilmoitettu on kustannusarvio / tarjous voimassa sen antamisesta 7 päivää.

RAHTI JA TOIMITUSKULU
Rahti- ja toimituskulumme riippuvat halutusta toimitustavasta ja ne lisätään erikseen tilauksen / työn loppusummaan. Asiakas vastaa mahdollisista toimituskuluista.

TOIMITUSTAVAT
Ensisijaisesti toimitustapana on nouto. Tilattujen töiden noudot paikanpäältä osoitteesta: Alaniitynkatu 5, 53550 Lappeenranta. Muut toimitustavat erikseen hyväksytyn sopimuksen mukaan.

OMISTUSOIKEUDEN SIIRTYMINEN
Omistusoikeus tavaraan siirtyy ostajalle silloin, kun koko kauppahinta on maksettu.

TUOTTEIDEN TAKUUEHDOT
Tuotetakuu määräytyy myydyille tuotteille valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti, ellei toisin ole määritetty menetellään seuraavien myyjän ehtojen mukaisesti: Myyjä takaa myymilleen varaosille takuun seuraavasti: kuluttajakäytössä 12 kk, yrityskäytössä 6 kk. Erikseen ilmoitetuissa tapauksissa ja käytettyihin tuotteisiin ei myönnetä takuuta. Takuu tulee aina voimaan tuotteen ostopäivästä. Takuu kattaa tuotteiden valmistus- ja materiaalivirheet. Takuu ei kata mahdollisia säätöjä / säätötöitä, eikä tuotteiden tai sen osan tavanomaisesta kulumisesta. Takuu ei ole voimassa, mikäli tuotetta käytetään äärimmäisissä olosuhteissa tai viritetyssä moottorissa. Myyjä ei vastaa viasta, joka johtuu tuotteen vääränlaisesta käsittelystä tai asennuksesta, muokkaamisesta, käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä. Takuun aikana puute tai vika pyritään ensisijaisesti korjaamaan, mutta jos se ei ole mahdollista tuote korvataan alkuperäistä vastaavalla tuotteella. Jos tuotetta ei pysty korjaamaan eikä vastaavanlaista tuotetta ole saatavilla asiakkaalle palautetaan tuotteesta maksettu summa. Huoltopaikka määräytyy tarvittaessa valmistajan mukaisesti. Asiakkaalla ei ole oikeutta muihin korvauksiin. Myyjä pidättää oikeuden todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet. Emme vastaa mahdollisista virheistä, joita voi olla tuotteiden yhteensopivuus tiedoista tai varaosaohjelmissa. Tavaran vika tai puute tulee ilmoittaa viipymättä, vian havaitsemisesta on ilmoitettava meille viimeistään 14 päivän sisällä. Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan asiakkaalta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuutarkastukseen / -huoltoon. Kustannukset määräytyvät voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Asiakkaalla ei ole oikeutta muihin korvauksiin. Myyjän korvausvastuu rajoittuu aina näiden sopimusehtojen sisältöön. Tuotevirhevastuu rajoittuu mahdolliseen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä. Takuutarkastukseen toimitettuja tuotteita säilytetään yksi (1) kuukausi asiakkaalle – huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään tai romutetaan.

PERUUTTAMISEN VAIKUTUKSET
Jos asiakas peruu tilauksen, palautamme mahdolliset suoritukset viivytyksettä (pl. toimituskustannukset) ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota on alkuperäisessä liiketoimessa käytetty, ellei asiakas nimenomaisesti ole suostunut muuhun tapaan. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin. Asiakkaan on luovutettava ne meille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos tavarat on lähetetty takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Käytetyillä ja asennetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Tilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Palautettu tuote tulee olla asentamaton, uudelleen myyntikuntoinen ja käyttämätön.

MUUTA HUOMIOITAVAA
Yritysasiakkaiden ja Myyjän välisessä kauppasopimuksessa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja muilta osin Suomen kauppalakia.

PALVELUN LISÄEHDOT, TYÖTAKUU ja VIRHEVASTUU
Huoltotöissä kuluttajille sovelletaan AUNE ehtoja, sekä lisäehtoja työtilauksen yhteydessä ilmenevässä sopimuksessa. Työtakuu ja virhevastuu elinkeinoharjoittajille/yrityksille on 3 kk työn valmistumisesta.Työtakuu kuluttaja-asiakkaille 6kk. Kustannusarviot ilmoitetaan ensisijaisesti suullisesti tai puhelimitse. Asiakkaan pyynnöstä kustannusarvio voidaan lähettää myös sähköpostitse. Työkohteesta poistetut ns. vanhat varaosat jäävät korjaamolle, ellei niistä ole saatu erillistä ilmoitusta kirjallisesti ennen työn luovuttamista asiakkaalle.
Lunastetun / luovutetun työn jälkeen asiakas luovuttaa vanhojen varaosien oikeudet korjaamolle. Huomioi, että mm. voiteluöljyjen ja erilaisten nesteiden sekä suodattimien kierrätyksistä peritään kierrätysmaksua, sekä varaosat joissa on vaihto-osa runkopantti, pantin osuus peritään jos runko viallinen. Ilmoitetun työn valmistumisesta säilytämme ajoneuvoa kolme (3) vuorokautta, jonka jälkeen perimme ajoneuvon säilytyksestä 30 € päivältä. Valmista työtä voidaan pidättää, kunnes saatava on maksettu. Omistusoikeus tavaraan siirtyy ostajalle, kun koko kauppahinta on maksettu. Noutamatta jätetty työ voidaan myydä ilmoituksesta.
Vianmääritys ja annettu diagnoosi pätee vain, mikäli vian korjaustyö suoritetaan As-Huolto Oy:n toimesta.

YHTEYSTIEDOT & PANKKIYHTEYSTIEDOT
Verkkolaskuosoite: 003708753760
Operaattori: Maventa
Välittäjä: 003708599126 (OpenText)
Sähköpostilaskut skannauspalveluun:
Osoite: fennoa.506552@erin.posti.com

Emme vastaanota / käsittele postitse lähetettyjä laskuja.